فراخوان ثبت‌نام کلاس حفظ قرآن مرکز مجازی ذکر مبارک
کد خبر: 4142630
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

فراخوان ثبت‌نام کلاس حفظ قرآن مرکز مجازی ذکر مبارک

کلاس حفظ قرآن ویژه دختران نوجوان به صورت غیر حضوری از سوی مرکز مجازی ـ قرآنی ذکر مبارک برگزار می‌شود.

ثبت نام

به گزارش ایکنا، کلاس حفظ قرآن در تابستان ویژه دختران نوجوان از سوی مرکز مجازی ـ قرآنی ذکر مبارک از طریق اپلیکیشن قرار به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این دوره که از حفظ جزء نخست قرآن آغاز می‌شود، همراه با تدریس نکات تفسیری و تدبری آیات، بیان ساختار سوره براساس شأن نزول‌ها، پرسش حفظ تصویری، بیان تشابهات قرآن و ضرب‌المثل‌های قرآنی است که طی دو ماه تیر و مرداد تشکیل می‌شود.

دوره فوق در دو ماهه تابستان، دوشنبه‌ها به مدت یک ساعت از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد. دختران علاقه‌مند در گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق ایتا به آی دی Zekrmobarak@ پیام دهند. 

همچنین در خبر دیگری از مرکز قرآنی ذکر مبارک آمده است؛ کارگاه تفکر و تدبر در سوره نصر با محوریت چگونگی پیاده‌سازی و زندگی با سوره‌ها با تدریس زارعیان، مدرس و پژوهشگر دوره‌های تدبر در قرآن، اول خرداد با مشارکت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران از طریق اسکای‌روم برگزار شد.

مرکز قرآنی ذکر مبارک نیز دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی و فصیح‌خوانی، صوت و لحن و تجوید مقدماتی را ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند و دوره فهم قرآن کودکان مقطع ابتدایی و کارگاه‌های هفتگی نسل توحیدی را با محوریت تربیت فرزند صالح برگزار می‌کند.

یادآور می‌شود، مرکز قرآنی ذکر مبارک فعالیت خود را از عید فطر 1400 هجری شمسی در بستر فضای مجازی به نشانی https://eitaa.com/qalbemonib آغاز کرده است. این مرکز با مدیریت صفیه زینلی‌پور، حافظ کل قرآن و کارشناس علوم قرآن و حدیث و کارشناس ارشد گرایش تفسیر از دانشگاه یزد و با رویکرد اصلی تدبر در قرآن فعالیت می‌کند. وی حدود 10 سال (از سال 1393 تا 1400) به عنوان مربی با مهد قرآن مرکزی جواد‌الائمه(ع) یزد همکاری داشته است. مربی فهم قرآن در یکی از دبستان‌های قرآنی یزد و معاون پرورشی مجتمع حضرت امام حسین(ع) یزد (متوسطه دوم) از جمله سوابق همکاری و فعالیت وی است. 

بنابر گفته صفیه زینلی‌پور «دوره کرونا، دوران مبارکی برای من بود به دلیل اینکه با مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران آشنا شدم و به دلیل علاقه‌مندی با دوره‌های تدبری در کلاس‌های این مرکز که به صورت رایگان نیز برگزار می‌شود، حضور فعال داشتم و همین امر زمینه‌ای برای آشنایی و تعاملات بعدی و راه‌اندازی این مرکز تدبری در فضای مجازی شد».

کد

وی ادامه داد: البته تا پیش از عید فطر امسال، دوره‌های مؤسسه را با دریافت هزینه‌های اندک و به منظور تأمین هزینه‌های جاری مؤسسه برگزار می‌کردیم اما رویکرد جدید و فعلی مؤسسه برگزاری دوره‌های رایگان برای علاقه‌مندان و جذب حداکثری به دوره‌های تدبری است. از طرف دیگر مؤسسه را در بستر مجازی راه‌اندازی کردیم تا بُعد مسافت نیز برداشته شود. 

انتهای پیام
captcha