پیام تسلیت مسئولان لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور»
کد خبر: 4147672
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶

پیام تسلیت مسئولان لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور»

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور» پیام‌های تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی پیامی صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

«فیض عظمای شهادت، مختص مقربان، و راه‌یافتگان به حریم قدس الهی و آرزوی مبارزان و مجاهدان در راه حق است.

امروز شهدای والامقام با اهدای جان خود و با نثار خون پاک خود باعث سربلندی و افتخار و اقتدار و امنیت و آرامش ملت و ایران اسلامی شده‌اند، و بی‌شک در پیشگاه خداوند متعال آبرومند دنیا و آخرت خواهند بود و اجر و پاداشی عظیم در انتظار آنهاست.

قطعاً شهادت و دلاورمردی، شهید رسول مهدوی‌پور در یاد و خاطره عموم دلدادگان اسلام و ایران به یادگار خواهد ماند و روحش در جوار ارواح طیبه شهدا، به آرامش خواهد رسید و زبونی و خواری دشمنان این مرز و بوم را در پی خواهد داشت.

اینجانب شهادت این فرزند لرستان و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور کوهدشت و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌کنم، به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام رسول مهدوی‌پور که در روز چهارشنبه، ۲۴ خردادماه ساعت ۸ صبح، در محل ستاد فرماندهی شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود، شرکت فرمایید.»

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز به مناسبت شهادت «رسول مهدوی‌پور» پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

«امنیت اجتماعی جامعه اسلامی ما، ساده حاصل نشده و نمی‌شود، مردان از خود‌گذشته‌ای جان بر کف دست گرفته و از همه تعلقات عبور می‌کنند تا ملت ایران، شب و روز آرام بیاساید و در پی روزی خود باشد.

سرگرد شهید «رسول مهدوی‌پور» فرزند شجاع لرستان، برای امنیت اقتصادی ملت در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی به فیض شهادت نائل شد.

اینجانب شهادت ایشان را به خانواده محترم، همرزمان و عموم مردم استان به‌ویژه مردم شهیدپرور کوهدشت تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت، برای خانواده داغدار صبر جمیل و برای هم‌رزمان ایشان، صحت و بردباری و خدمت خالصانه افزون‌تر و برای آن شهید، علو درجات معنوی را مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود، شهید رسول مهدوی‌پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی، چند روز گذشته در حین عملیات تعقیب و مراقبت متهمان اقتصادی در اتوبان ساوه ـ تهران بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا از ناحیه سر به شدت مجروح شد که بعد از انتقال به بیمارستان ولیعصر فراجای تهران به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید والامقام امروز با حضور قشر‌های مختلف مردم کوهدشت تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان نیز در پیامی با دعوت از مردم شهیدپرور کوهدشت برای شرکت در مراسم تشییع این شهید والامقام، شهادت سرگرد رسول مهدوی‌پور را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور لرستان به‌ویژه مردم شهرستان کوهدشت و نیرو‌های خدوم انتظامی تبریک و تسلیت گفت.

همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پیامی از مردم شهیدپرور کوهدشت برای شرکت در مراسم تشییع شهید سرگرد رسول مهدوی‌پور دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha