حضور خدام حرم رضوی در دفتر امام جمعه خرم‌آباد + عکس
کد خبر: 4145151
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰

حضور خدام حرم رضوی در دفتر امام جمعه خرم‌آباد + عکس

آیین استقبال از خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

حضور خدام حرم رضوی در  دفتر امام جمعه خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، بیرق بارگاه رضوی همزمان با دهه کرامت و به‌ رسم هر ساله راهی مناطق مختلف کشور می‌شود تا جاماندگان و دل‌های بیقرار از زیارت را با پای دل راهی بارگاه طوس کند.

کاروان بارگاه سبز رضوی چهارشنبه، ۱۰ خرداد در سالروز ولادت با سعادت امام خوبی‌ها شمس‌الشموس امام رضا(ع) راهی دورود شد و مورد استقبال مردم، مسئولان و روستائیان این شهرستان قرار گرفت.

 خدام رضوی با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان دورود دل بیماران را امام رضایی و دخیل پنجره فولاد برای شفای بیماران شدند.

کاروان حامل پرچم امام مهربانی‌ها همچنین در بین زندانیان و روستائیان این شهرستان حضور یافتند تا عطر حضور پرچم رضوی با برآورده کردن حاجات عاشقان و شفای بیماران در فضا بپیچد.

همچنین ظهر چهارشنبه، ۱۰ خرداد همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) آیین استقبال از خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

 
انتهای پیام
captcha