برنامه‌های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به لرستان اعلام شد
کد خبر: 4142241
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

برنامه‌های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به لرستان اعلام شد

برنامه‌های سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر دو روزه به لرستان از سوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان اعلام شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردا، یکم خردادماه به لرستان سفر می‎کند و در این سفر دو روزه به لرستان در برنامه‌های مختلفی که به‌مناسبت هفته مقاومت و بزرگداشت سوم خرداد در لرستان برگزار می‎شود، شرکت می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی دوشنبه، یکم خردادماه با حضور در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهد کرد و یادمان شهدای جاویدالاثر در گلزار شهدای خرم‎آباد با حضور وی افتتاح خواهد شد.

سخنرانی در یادواره شهید محمد بروجردی در بروجرد، جلسه با دانشجویان، اعضای هیئت علمی، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر لرستان در دانشگاه لرستان، حضور و سخنرانی در همایش روز دختر در خانه تاریخی آخوندابو خرم‎آباد، دیدار با یک جانباز 70 درصد نخاعی خرم‌آباد، دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی لرستان و گفت‌وگوی ویژه خبری در صداوسیمای لرستان از دیگر برنامه‌های روز اول سفر قاضی‌زاده هاشمی است.

معاون رئیس‌جمهور سه‌شنبه، دوم خردادماه در دومین روز از سفر خود به لرستان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری لرستان شرکت می‎کند و در یادواره 1400 شهید بمباران و حمله موشکی لرستان و 295 شهید عملیات حاج‌عمران و 166 شهید لرستانی آزادسازی خرمشهر سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha