پیام نماینده ولی‌‌ فقیه در لرستان به‌مناسبت روز کارگر
کد خبر: 4137726
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

پیام نماینده ولی‌‌ فقیه در لرستان به‌مناسبت روز کارگر

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت روز کارگر پیام تبریک صادر کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت روز کار و کارگر پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«یازدهم اردیبهشت‌ماه به نام روز کارگر، به‌عنوان روز تجلیل از جهادگران غیور و زحمت‌کش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی نامگذاری شده است.

کارگران در طی هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند، و تعداد ۱۴ هزار شهدای کارگر به‌عنوان ستارگان جامعه کارگری، خود گویای این مهم است و پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی برای پویایی اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

در طی این سال‌ها که دشمنان با تحریم‌های گوناگون قصد ضربه زدن به اقتصاد و معیشت کشور را داشتند، کارگران با کار و تخصص خود، این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در جهت خودکفایی و تولید گام‌های بلندی برداشتند.

امروز جامعه فهیم کارگری ما با تلاش مضاعف می‌کوشد، تا با اراده راسخ و سرشار از امید و انگیزه، نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال، که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده، در بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

بدون شک تجلیل از کار و کارگر و پاسداشت مقام کارگران و قدردانی از زحمات صادقانه این قشر زحمت‌کش، صبور و عزیز، وظیفه همگان است و این پاسداشت با فراهم نمودن امنیت شغلی و تأمین رفاه و معیشت و ارتقا دانش آنان از سوی کارفرمایان و مسئولان و حاکمیت میسر می‌گردد.

لذا فرصت را مغتنم دانسته، ضمن تبریک به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید در استان لرستان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان، امیدوارم با عزم جدی و همت والای تلاشگران این عرصه، با هم‌افزایی کارفرمایان و سرمایه‌گذاران، شاهد ایجاد شور و امید در چرخه اقتصادی کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم.»

انتهای پیام
captcha