پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان به‌مناسبت روز ارتش
کد خبر: 4134951
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

پیام نماینده ولی‌ فقیه در لرستان به‌مناسبت روز ارتش

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت روز ارتش پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«۲۹ فروردین روزی ماندگار و الهام‌بخش است که توسط حضرت امام خمینی(ره) با درایت به نام روز ارتش نام‌گذاری شد، ارتش مقتدر و مکتبی که با تمام وجود در مسیر پاسداری از نظام مقدس اسلامی و ملت با صلابت ایران، در برابر دشمنان قسم خورده ایستاده است.

دلیرمردانی که با قدرت ایمان و استقامت و پایداری، عزت و شرف را به ارمغان آوردند و در تاریخ جاودانه شدند، تا نسل‌های بعد، داستان رشادت‌های آنان را با گوش جان بشنوند و با چشم دل ببینند.

ارتشیان غیور در دوران سرنوشت‌ساز هشت سال دفاع مقدس عزیزترین و گرانبهاترین متاع خویش را برای آسایش و آرامش مردم و میهن اسلامی بر طبق اخلاص نهادند و امروز با توانمندی‌ و آمادگی‌های سرشار از ایمان و اتکا به قدرت لایزال الهی برای مقابله قاطع با هرگونه ماجراجویی بدخواهان، علیه ایران اسلامی آمادگی دارند و در جغرافیای فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی، برای دفاع از منافع ملی، تمام محاسبات دشمنان را نقش برآب نموده است.

آنچه امروز از ارتش قهرمان مشاهده می‌کنیم، پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی است، که با همراهی دیگر نیروهای مسلح، و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا به‌عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به‌شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید‌سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد.

اینجانب ۲۹ فروردین فرارسیدن روز ارتش را به فرماندهان، افسران، نیروهای کادر و برادران سلحشور و خدوم ارتش خصوصاً لشکر ۸۴ همیشه پیروز استان لرستان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح، از امت حزب‌الله دعوت می‌نمایم، در مراسم گرامیداشت ۱۲۰۰ شهید ارتش لرستان که روز پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین‌ماه، ساعت ۱۰ صبح در مصلی الغدیر برگزار می‌شود شرکت فرمایند.»

انتهای پیام
captcha