دفتر وزارت امور خارجه در لرستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4132666
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
استاندار لرستان:

دفتر وزارت امور خارجه در لرستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار لرستان از راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان لرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این دفتر در استان می‌تواند زمینه پیگیری مسائل زیادی از استان را از طریق وزارت امور خارجه فراهم آورد.

جلسه در استانداریبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۲۰ فروردین در جلسه بررسی افتتاح دفتر وزارت امور خارجه در لرستان، گفت: طی بازدیدی که همراه با نماینده وزیر امور خارجه و نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از محل در نظر گرفته شده برای دفتر وزارت امور خارجه استان داشتیم، زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی آن بررسی شد.

وی با بیان اینکه شرایط مورد نظر برای راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان هموار شده است، تصریح کرد: راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان از یک دهه پیش در دستور کار استانداران سابق قرار داشته است.

زیویار با اشاره به اینکه پیگیری‌های زیادی در زمان مسئولان گذشته استان انجام شده که در این دوره به بار می‌نشیند، اظهار کرد: راه‌اندازی این دفتر در استان می‌تواند زمینه پیگیری مسائل زیادی از استان را از طریق وزارت امور خارجه فراهم آورد.

استاندار لرستان از پیگیری‌های نماینده مردم کوهدشت و رومشکان برای تکمیل و راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha