کارگروه «مهار تورم و رشد تولید» در لرستان تشکیل شد
کد خبر: 4130165
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
استاندار لرستان:

کارگروه «مهار تورم و رشد تولید» در لرستان تشکیل شد

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» در استان خبر داد و گفت: اصطلاح مهار برای جنگ عنوان شده و وظیفه‌ همه‌ ما این است که بر علیه تورمی که به ما تحمیل شده است، بایستیم.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان که امروز، ۷ فروردین‌ماه برگزار شد، از تشکیل کارگروه شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» در استان خبر داد و گفت: این کارگروه علاوه بر استانداری به‌عنوان محور در سطح دستگاه‌های اجرایی نیز تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در جلسه تبیین و تحقق، شعار سال را صرف قوه‌ مجریه ندانست و افزود: همه‌ ارکان نظام می‌بایست به‌صورت هماهنگ در جهت تحقق شعار و پاسخگویی به مقام معظم رهبری  و مردم تلاش کنند.

زیویار طرح عنوان مهار تورم از طرف رهبر معظم انقلاب در شعار سال را به نحوی قرارگیری در وضعیت جنگ اقتصادی توصیف کرد و ادامه داد: اصطلاح مهار برای جنگ عنوان شده و وظیفه‌ همه‌ ما این است که بر علیه تورمی که به ما تحمیل شده است، بایستیم.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که استان لرستان جزو پرتورم‌ترین استان‌های کشور است،گفت: برای سال جدید نیاز است با برنامه‌ریزی و ممارست بهتر و بیشتر با این موضوع مقابله کنیم.

زیویار در ادامه به اقدامات انجام شده در استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته اقدامات بزرگی در استان انجام شد که در سال جدید تداوم داشته و تلاش کنیم با توان و شدت بیشتری آنها را به پیش ببریم.

انتهای پیام
captcha