مدارس مبالغ اخذشده برای خدمات خاص را بازگردانند
کد خبر: 4123462
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعيه‌ای تأکید كرد؛

مدارس مبالغ اخذشده برای خدمات خاص را بازگردانند

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اوليای دانش‌آموزان برای انجام خدمات خاص در ايام غیرحضوری شدن آموزش‌ها كه به دليل آلودگی و برودت هوا و ... صورت گرفت را به نحو مقتضی جبران کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اوليا دانش آموزان برای انجام خدمات خاص در ايام غیرحضوری شدن آموزش‌ها  كه به  دليل آلودگی، برودت هوا و ... صورت گرفت را به نحو مقتضی جبران کنند.

در اين اطلاعيه با اشاره به بخشنامه شماره ۴۳۳/۱۴۰ صادرشده در چهارم بهمن‌ سال جاری آمده است: با توجه به اينكه مدارس در ابتداي سال تحصيلي ممكن است اقدام به برنامه‌ریزی براي برگزاری خدمات خاص در طول سال تحصيلی ‌کنند و بر همين اساس از متقاضيان اين خدمات، مبالغی دريافت کنند در سال تحصيلی جاری به دليل آلودگی، برودت هوا و ... در بخشی از ايام سال تحصيلی، کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، لذا اوليا مدارس امكان ارائه اين خدمات را نداشتند.

در ادامه اين اطلاعيه تصریح‌ شده است: ضرورت دارد، تمامی مدارس شامل؛ دولتی، غیردولتی، هيئت امنايی و ... كه جهت ارائه خدمات خاص از اوليا دانش آموزان مبالغی را دريافت کرده‌اند و به دليل غیرحضوری شدن کلاس‌ها نتوانستند اين خدمات را ارائه دهند، به نحو مقتضی اقدام به جبران کنند.

انتهای پیام
captcha