آشنایی دانش‌آموزان با مبانی انقلاب ضروری است
کد خبر: 4120457
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

آشنایی دانش‌آموزان با مبانی انقلاب ضروری است

رئیس آموزش و پرورش سیلاخور آشنایی نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان با مبانی انقلاب و سیره عملی امام راحل(ره) را یکی از ضروریات دانست و اظهار کرد: همه در قبال تبیین ارزش‌های انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم و باید بتوانیم مسیر فعالیت‌های خود را در این راستا قرار دهیم.

نشست نوگلان انقلاببه گزارش ایکنا از لرستان، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دورود به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نشست «نوگلان انقلاب» با حضور جمعی از معلمان و دانش‌آموزان بخش سلاخور در دبستان حضرت فاطمه‌زهرا(س) کرد.

رضا مختارپور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دورود در این نشست که امروز، 18 بهمن‌ماه برگزار شد، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تجدید میعاد با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) دانست و گفت: بر همه به‌ویژه فعالان حوزه فرهنگ واجب است تا با ابزارهای مفید و مناسبی که در اختیار دارند، در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤثرترین ابزارها در این زمینه، کتاب است، به پیگیری‌های صورت‌ گرفته برای ایجاد پروژه جدید کتابخانه‌ای در شهر چالانچولان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی کتابخانه عمومی در شهر چالانچولان به صورت جدی در حال پیگیری است ولی تا زمان تحقق این مهم می‌توان از طریق اجرای فعالیت‌های ترویجی مستمر و همکاری مداوم با آموزش و پرورش بخش سیلاخور بخشی از خلا نبود کتابخانه را در کوتاه‌مدت مرتفع کرد.

در ادامه این نشست، رشید ماهرو بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش سیلاخور در سخنانی آشنایی نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان با مبانی انقلاب و سیره عملی امام راحل(ره) را یکی از ضروریات دانست و اظهار کرد: همه در قبال تبیین ارزش‌های انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم و باید بتوانیم مسیر فعالیت‌های خود را در این راستا قرار دهیم.

دکلمه‌خوانی با موضوع کتاب، بازدید از نمایشگاه صنایع دستی دانش‌آموزان و تقدیر از فعالان فرهنگی حوزه کتاب بخش سیلاخور از دیگر بخش‌های این نشست بود.

انتهای پیام
captcha