مرحله استانی مسابقات قرآن روستائیان و عشایر لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4120370
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

مرحله استانی مسابقات قرآن روستائیان و عشایر لرستان برگزار شد + عکس

مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری لرستان با حضور ۲۴ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی برگزار شد.

رضا خادمی، مسئول اداره عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه جهاد کشاورزی لرستانرضا خادمی، مسئول اداره عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه جهاد کشاورزی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن روستایی و عشایری لرستان، اظهار کرد: این مسابقات قرآنی دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه، به‌مناسبت دهه فجر، در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۴ نفر از فعالان قرآنی روستاها و عشایر استان لرستان پس از گذراندن مرحله‌ مقدماتی در دوره‌ مسابقات قرآن روستایی و عشایری با هم رقابت کردند، گفت: این مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های حفظ یک جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، قرائت و اذان و در بخش بانوان شامل رشته‌های حفظ و ترتیل است.

خادمی با بیان اینکه طبق تقسیم‌بندی وزارت جهاد کشاورزی، مسابقات قرآن پس از برگزاری مرحله استانی در مرحله منطقه‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: در این راستا مسابقات قرآن جهاد کشاورزی در مناطق چهارگانه کشور برگزار می‌شود، به‌طوری‌ که برگزیدگان استانی به مرحله منطقه‌ای معرفی و بهترین‌های آن در مرحله کشوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول اداره عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه جهاد کشاورزی لرستان در خاتمه گفت: راه‌یافتگان در مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن روستائیان و عشایر با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha