تخصیص اعتبار برای ساخت مؤسسه سراج پهلوانکشی
کد خبر: 4117208
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

تخصیص اعتبار برای ساخت مؤسسه سراج پهلوانکشی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بوشهر از تخصیص اعتبار به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به منظور ساخت پروژه عمرانی مؤسسه سراج پهلوانکشی خبر داد.

مؤسسه سراج پهلوانکشیمحمد ادیب‌نیا، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از تخصیص اعتبار به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به منظور ساخت پروژه عمرانی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سراج پهلوانکشی خبر داد.

وی ادامه داد: 10 سال پیش یکی از خیران زمینی را در روستای پهلوانکشی که زیر نظر بخش دلوار اما از توابع شهرستان تنگستان است، برای اینکه در آن روستا یک پایگاه قرآنی باشد به متراژ هزار متر وقف کرده بود.

ادیب‌نیا اظهار کرد: علی سلیمانی، مدیر مؤسسه قرآن سراج تلاش زیادی برای جذب این اعتبار کرده بود، ولی در سنوات قبل محقق نشد. در این دولت طی رایزنی‌هایی با فرماندار تنگستان، امام‌جمعه شهرستان و بخشدار دلوار، کمیته برنامه و بودجه استانداری، اعتبار 500 میلیون تومان تعیین شد، اما 250 میلیون تومان آن محقق شد.

وی افزود: بعد از پیگیری‌های چهارماهه و دفاع از این پروژه این امر محقق و بخشی از این پروژه در آخر همین ماه احداث می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر بیان کرد: چون مؤسسات یا زیر نظر اداره ارشاد اسلامی یا تبلیغات اسلامی هستند با اداره ارشاد تفاهم‌نامه بسته شد و بعد از آن، تکمیل مؤسسه به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی گفت: سال دیگر هم قول مساعدت همین مقدار را داده‌اند. یکی از برنامه‌های ما در اتحادیه، پیگیری چنین ساختمان‌هایی است که یا خیری زمینی را واگذار کرده یا زمین برای خود مؤسسه است و رها شده، در ماه‌های آینده و سال جدید رایزنی‌ها را در مورد تکمیل پروژه‌های عمرانی مؤسسات دیگر نیز ادامه می‌دهیم. حمایت عمرانی از دو  پروژه دیگر در سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha