دستاوردهای شهید سلیمانی مورد توجه دولت‌ها قرار گیرد
کد خبر: 4111562
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

دستاوردهای شهید سلیمانی مورد توجه دولت‌ها قرار گیرد

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به نقش برجسته شهید سلیمانی در تأمین امنیت ایران و امت اسلامی اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی، ترویج گفتمان مقاومت، قرار گرفتن فلسطین در مرکز توجهات و شکست معامله قرن از دستاوردهای سردار سلیمانی است که امروز هم باید مورد توجه همه دولت‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی‌شاهرودی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، امروز، ۱۲ دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه‌‌های اجرایی استان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی‌شاهرودی، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی جانش را فدای ملت ایران کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، او یک مکتب است و همه باید در این مقطع مهم و حساس تاریخی در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند، گام برداریم.

وی افزود: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های حاج قاسم سلیمانی برای پاک‌سازی داعش از منطقه و همچنین تروریسم در دل تاریخ ماندگار خواهد شد.

محمدی‌شاهرودی به نقش مهم و برجسته قاسم سلیمانی در تأمین امنیت ایران و امت اسلامی اشاره کرد و گفت: آگاهی‌بخشی به ملت‌های مسلمان، بیداری اسلامی در منطقه، ترویج گفتمان مقاومت، مبارزه با ظلم، آگاه‌ کردن ملت‌ها به توانایی‌های مادی و معنوی خود، قرار گرفتن فلسطین در مرکز توجهات و شکست معامله قرن از دستاوردهای سردار دلهاست که امروز هم باید مورد توجه همه دولت‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور مهربانی، خدمت به مردم، شجاعت و اعتماد نکردن به دشمنان را از شاخصه‌های مکتب سلیمانی ذکر کرد و ادامه داد: این بزرگ‌مرد تاریخ تا پای جان برای دفاع از مردم مظلوم دنیا در مقابل استکبار جهانی ایستاد و امروز حاج قاسم اسطوره و قهرمان جهان اسلام و همه ملت‌های آزاده است.

انتهای پیام
captcha