آمادگی ستاد اقامه نماز لرستان برای برگزاری دوره‌های آموزشی «معارف نماز»
کد خبر: 4104694
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

آمادگی ستاد اقامه نماز لرستان برای برگزاری دوره‌های آموزشی «معارف نماز»

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان باب یان اینکه یکی از برنامه‌های کاربردی و اثرگذار برگزاری کارگاه آموزشی معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، مهارت‌های بیان تفسیر و مهدویت است، گفت: ستاد اقامه نماز لرستان آمادگی دارد ائمه جماعات مساجد را در دو دوره کوتاه‌مدت و بلندمدت با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم و تفسیر و مهدویت آموزش دهد.

جلسه رسیدگی به امور مساجد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه رسیدگی به امور مساجد استان لرستان یک‌شنبه، 13 آذر با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، مدیران کل اداره‌کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در این جلسه، گفت: یکی از برنامه‌های کاربردی و اثرگذار برگزاری کارگاه آموزشی معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، مهارت‌های بیان تفسیر و مهدویت است که این ستاد آمادگی دارد ائمه جماعات مساجد را در دو دوره کوتاه‌مدت و بلندمدت با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم و تفسیر و مهدویت آموزش دهد.

وی از نماز به‌عنوان بهترین راه جهت سلامت معنوی وروحی انسان یاد کرد و افزود: ترویج و ترغیب فریضه نماز شاخص اصلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه است.

چراغی با اشاره به نقش و اهمیت نماز در سلامت معنوی جامعه، اضافه کرد: مسئولیت‌پذیری، مسئولیت‌گرایی، وجدان‌کاری و بهره‌وری بالا در کار زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

در این جلسه هرکدام از اعضای شورای رسیدگی به امور مساجد به ارائه نکته نظرات خود در راستای فعال‌سازی هر چه بیشتر و بهتر مساجد پرداختند.

انتهای پیام
captcha