اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 4102915
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از برگزاری کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم با عنوان «دوشنبه‌های قرآنی» در این دانشگاه خبر داد.

طرح دوشنبه‌های قرآنیمحمدجواد قیاسی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ضرورت ایجاد فرصت‌های لازم جهت هنرنمایی و تمرین برای شرکت‌کنندگان رشته‌های بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در این راستا طرح «دوشنبه‌های قرآنی» به‌صورت هفتگی در مسجد الزهرا(س) مجتمع پردیس کمالوند اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی از اجرای تلاوت تحقیق و ترتیل توسط قرآنیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در طرح «دوشنبه‌های قرآنی» استقبال نموده و قصد دارد از این ظرفیت‌های قرآنی جهت اجرای برنامه‌های قرآنی آتی دانشگاه استفاده نماید، ادامه داد: شناسایی استعدادهای قرآنی در مجموعه علوم پزشکی لرستان از اهداف برگزاری این طرح است لذا قاریان و حافظان دانشگاهی که علاقمند به همکاری در برنامه‌های قرآنی، ارتباط خود را با معاونت فرهنگی و دانشجویی تقویت کنند.

قیاسی با اشاره به برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: دوشنبه‌های قرآنی هر هفته پس از نماز ظهر و عصر در مسجد الزهرا‌(س) مجتمع کمالوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha