سوگواری آخر ماه صفر در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد + عکس
کد خبر: 4087796
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

سوگواری آخر ماه صفر در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد + عکس

مراسم عزاداری اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در دهه آخر ماه صفر به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به مدت سه روز در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از لرستان، مراسم عزاداری اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در دهه آخر ماه صفر به میزانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به مدت سه روز در حال برگزاری است.

این مراسم از صبح شنبه، دوم مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد و حجت‌الاسلام والمسلمین ارفع، سخنران ویژه این مراسم است و بعد از آن به مدیحه‌سرایی پرداخته می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع، از اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به‌دنبال جنگ ادراکی و شناختی است جهاد تبیین  را  بهترین راهکار برای مقابله با جنگ ادراکی دشمنان دانست و گفت: بصیرت رمز اصلی عبور از جنگ شناختی و ادراکی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای و شناختی به میدان آمده است، افزود: وقتی دشمن دست به تخریب می‌زند در برابر آن سلاحی جز تبیین نداریم.

در ادامه مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ پیامبر رحمت و مهربانی و سبط اکبرش امام حسن‌مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت امام رضا(ع) به سوگواری پرداختند.

انتهای پیام
captcha