بیانیه مجموعه‌های قرآنی حاضر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران
کد خبر: 4074065
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

بیانیه مجموعه‌های قرآنی حاضر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

مجموعه‌‎های قرآنی حاضر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در بیانیه‌ای، بر تعامل حداکثری فعالان قرآنی و تقویت چنین حرکت‌هایی تأکید کردند.

بیانیه بخش قرآنی نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

به گزارش ایکنا، مجموعه‌های قرآنی حاضر در اولین نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم هم‌افزایی و تعامل حداکثری میان فعالان قرآنی و تقویت این حرکت مردمی تأکید کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ»(سوره آل عمران، آیه ۲۰۰)

آسمان شب ستاره‌ها را به آغوش کشید که زیبا شد.

اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با هدف شناسایی و معرفی مجموعه‌های مردمی توانمند در زمینه ارائه الگو و حل مسائل نظام، برگزار شد.

آنچه مدیریت، در کشور اسلامی به آن نیاز دارد، ایجاد جبهه یکپارچه علیه تمام نظام سلطه است؛ در این رویداد اولین گام در این مسیر مبارک برداشته و بذر آن شجره طیبه که میوه‌اش مدیران متحد و هماهنگ علیه تهاجم فرهنگی غرب است کاشته شد.

شرکت‌کنندگان در بخش قرآنی این رویداد بزرگ و مؤثر، ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این رویداد، در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، بر لزوم هم‌افزایی و تعامل حداکثری میان فعالان قرآنی و تقویت این حرکت مردمی تأکید می‌نمایند.

رویداد هم‌افزا موجب شد، تعدادی از مجموعه‌های قرآنی - مردمی مؤثر که سال‌هاست در حوزه نشر و ترویج فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌نمایند، زمینه‌هایی برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و تجارب یکدیگر بیابند.

شرکت کنندگان در رویداد، جهت یافتن زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر نشست‌های دوره‌ای و جلسات دو یا چند جانبه‌ای به صورت منظم برگزار نموده و برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های هر مؤسسه، برای حضور در مجموعه‌های مختلف اعلام آمادگی و برنامه‌ریزی داشتند.

حاصل گفتگوها و نشست‌های میان این مجموعه‌ها تأکید بر تقویت ارتباط و اتصال به وجود آمده و حفظ این سرمایه عظیم برای تعامل حداکثری و حل مسائل قرآنی کشور و آمادگی جهت حضور در عرصه‌های مختلف کشور و بین‌الملل بود.

ما متعهد هستیم، در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت نسبت به جبهه سازی و تقویت شبکه رابطان میانی و برقراری ارتباطی منسجم و هماهنگ جهت رفع مشکلات جامعه اسلامی و قرآنی همت مضاعف داشته باشیم.

مؤسسات و مجموعه‌های قرآنی شرکت‌کننده در رویداد هم‌افزائی مدیریت ایران
مرداد ۱۴۰۱
مصلای امام خمینی(ره) تهران

یادآور می‌شود نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران 1401 از دوم تا چهارم مردادماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این نمایشگاه مجموعاً 22 مجموعه قرآنی حضور داشتند که شامل مجموعه‌های زیر بود.

مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع)، مؤسسه مهدقرآن کریم، مؤسسه بیت ‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا(س)، مؤسسه قرآنی روشندلان، مؤسسه مکتب القرآن، مؤسسه تدبر در کلام وحی، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره، مؤسسه نورالمجتبی(ع)، مؤسسه مهاد رسانه شیراز، موسسه قرآن و عترت خانه عقیق، مؤسسه قرآنی شهید رازی بوشهر، مؤسسه تربیتی آموزشی خیریه انصارالقرآن، مجموعه قرآن استور، مؤسسه همیار قرآن کریم، مؤسسه علوم قرآنی یاسین ارومیه، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان چهارمحال و بختیاری، مؤسسه مهد قرآن کریم کاشان، مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین قم، مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) و قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم

انتهای پیام
captcha