فراخوان برگزاری دوره مجازی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی»
کد خبر: 4070282
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

فراخوان برگزاری دوره مجازی «مدیریت فعالیت‌های قرآنی»

دوره «مدیریت فعالیت‌های قرآنی» به صورت غیر حضوری از سوی مؤسسه همیار قرآن قم برگزار می‌شود.

دوره مدیریت فعالیت‌های قرآنیحجت‌ا‌لاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره مدیریت فعالیت‌های قرآنی با هدف آشنایی علاقه‌مندان به دغدغه کار قرآنی، آشنایی متقاضیان به تأسیس مؤسسه قرآنی و آشنایی با وظایف و نحوه کار و برنامه‌های یک مدیر قرآنی موفق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با تدریس حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، مؤسس مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه(س) و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی با سرفصل‌هایی چون نحوه تأسیس و مدیریت مؤسسات قرآنی، اخذ مجوز و ضرورت زیرساخت‌ها، امور آموزشی، امور مالی، امور اداری، قوانین بیمه، قوانین کار، جذب قرآن‌آموز، تربیت و ارتقای اساتید، تولید محتوا، برگزاری دوره‌ها، مسابقات، محافل و همایش‌ها و راهکارهای جذب خیرین و امور خیرین برپا خواهد شد.

نجفی با اشاره به آغاز این جلسه از 28 تیرماه اضافه کرد: این دوره در قالب 16 جلسه یک‌ساعته، سه‌شنبه‌ها از ساعت 18 تا 19 به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از طریق ارسال پیامک و پیام در ایتا به شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ در این دوره نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام
captcha