خانه «ایثار» در لرستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4069597
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

خانه «ایثار» در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از راه‌اندازری خانه ایثار در این استان برای نگهداری از پدران و مادران سالمند خانواده شهدا و ایثارگر که در خانه سالمندان بهزیستی هستند، خبر داد.

 حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، 18 تیر در کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان که با حضور معاون سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان لرستان برگزار شد، گفت: بنیاد شهید محراب دستگاه‌های جمهوری اسلامی است و باید کمک شود که این محراب آلوده نشود.

وی با بیان اینکه در بحث تحولات اداری همه باید به دنبال تحول باشند و دو روزمان نباید مثل هم باشد، افزود: مجموعه بنیاد شهید همگی به دنبال ایجاد تحولات اداری بوده و در این زمینه نیازمند حمایت هستیم.

هاشمی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید استان لرستان با دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و ادامه داد: در راستای راه‌اندازی مرکز توانبخشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در حال انجام بوده و در این زمینه نیازمند حمایت مالی هستیم.

وی در ادامه راه‌اندازی خانه ایثار را نیاز جامعه ایثارگری لرستان خواند و افزود: این مرکز برای نگهداری از مادران و پدران شهدا که به هر دلیلی در بهزیستی نگهداری می‌شوند، راه‌اندازی می‌شود که این افراد به خانه ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: در راستای راه‌اندازی خانه ایثار، ساختمانی برای این مرکز باید در نظر گرفته شود که امکانات و نیروی انسانی این مرکز را خودمان تأمین می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha