مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره جمعه» در لرستان برگزار می‌‏شود
کد خبر: 4068636
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره جمعه» در لرستان برگزار می‌‏شود

مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره جمعه» به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی در تهران، در لرستان برگزار می‏‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره جمعه» در لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، ستاد نماز جمعه و دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اداری و اجرایی لرستان از جمله ستاد اقامه نماز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه خرم‎آباد، حوزه هنری، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و... اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «تفسیر سوره مبارکه جمعه» کرده است.

این مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان، والدین، فرهنگیان و عموم مردم لرستان از تفسیر سوره مبارکه جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار می‏‌شود.

لینک ثبت‌نام، منبع و پاسخ‌دهی به سؤالات مسابقه https://www.digisurvey.net/u/qenlorestan/5utr8 است و آخرین مهلت شرکت در مسابقه نیز تا پنج‌شنبه، 30 تیرماه جاری اعلام شده است.

در آیین اختتامیه از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده از طرف نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha