آموزه‌های عفاف و حجاب در دانش‌آموزان نهادینه شود
کد خبر: 4068410
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

آموزه‌های عفاف و حجاب در دانش‌آموزان نهادینه شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به احصای 74 مصوبه در حوزه زیست عفیفانه و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی، گفت: آموزه‌های فرهنگ عفاف و حجاب باید در قالب منابع درسی و از همان مقطع ابتدایی در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود.

جلسه کارگروه عفاف و حجاب لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان که یکشنبه، 12 تیر با موضوع  «زیست عفیفانه» در سالن جلسات شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به احصای 74 مصوبه در حوزه زیست عفیفانه و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی، گفت: دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید در خصوص اجرای دقیق این مصوبات اهتمام داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت رعایت مصادیق عفاف و حجاب در استان لرستان، بسیار مناسب‌تر از سایر استان‌های کشور است، اما نیازمند آن هستیم که با وحدت‌رویه و برنامه‌ریزی دقیق، ناهنجاری‌های موجود را نیز کاهش داده و وضعیت موجود را به سمت بهتر شدن ارتقا دهیم.

احمدی اضافه کرد: یکی از راهکارهای تبیین فرهنگ زیست عفیفانه در سطح جامعه، جدی گرفتن اَمر به عفاف در دستگاه‌های اجرایی است و انتظار می‌رود همگی ما به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی نسبت به رعایت دقیق آموزه‌های دینی تأکید شده در حوزه عفاف و حجاب همت و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

در این جلسه مصوباتی جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی به تصویب حاضران رسید که به زودی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام
captcha