اجرای 298 عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان
کد خبر: 4066585
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

اجرای 298 عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان

مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اجرای 298 عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: کنگره ملی شش هزار و 544 شهید لرستان اردیبهشت‌ 1402 در خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

محمد محمودوند، مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستانمحمد محمودوند، مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: استان لرستان در دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از حریم حرم شش هزار و 544 شهید را تقدیم کرده است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لرستان در نظر است اردیبهشت‌ماه سال آینده کنگره ملی شهدای لرستان در خرم‎آباد برگزار شود که در این راستا از سال گذشته فعالیت‌ها و اقداماتی در قالب 22 کمیته و یازده ستاد شهرستانی کنگره ملی شهدای لرستان انجام گرفته است.

محمودوند با اشاره به تصویب و ابلاغ 217 عنوان برنامه در ابتدای کار ستاد کنگره ملی کنگره ملی شهدای لرستان، ادامه داد: بعد از گذشت بیش از یک‌ سال، 81 برنامه اضافه شد و در حال حاضر برنامه‌ها به 298 عنوان رسیده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این کنگره ملی، گفت: در کمیته تالیف، 15 درصد پیشرفت داشته‌ایم و این در حالی است که در کمیته‌های دیگر برنامه‌هایی برای تألیف کتاب با موضوع شهدای لرستان وجود دارد و این همپوشانی باید از طریق کمیته تألیف و تدوین ساماندهی داده شود تا اگر کتابی در یکی از کمیته‌ها قرار است منتشر شود با هماهنگی  منتشر شود.

مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با بیان اینکه رویکرد کنگره شش هزار و 300 شهید استان مردم‌محوری است و مسئولان در راستای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها و ارتقا جایگاه شهرستان در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کنگره‌ای در شأن و منزلت مقام و جایگاه شهدا برگزار شود، اظهار کرد: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا و دبیر آن فرمانده سپاه استان است که برگزاری مطلوب آن در گرو همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه‌های شهرستان است.

انتهای پیام
captcha