رشد ۲ برابری فعالیت‌های تبلیغاتی لرستان در سال‌جاری
کد خبر: 4065716
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

رشد ۲ برابری فعالیت‌های تبلیغاتی لرستان در سال‌جاری

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از رشد ۲ برابری فعالیت‌های تبلیغاتی این اداره‌کل در سال جاری خبر داد و گفت: جنس کار تبلیغاتی جریان‌سازی و راهبری است.

 محمدحسین وحبدی،  معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا لرستان، حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، سه‌شنبه، ۳۱ خرداد در نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تبلیغ برگزار شد، با اشاره به نقش مؤثر اصحاب رسانه در جریان‌سازی استان، اظهار کرد: در جریان پادگان ۰۷ خرم‌آباد شاهد مطالبه‌‌گری خوب اصحاب رسانه برای حفط فضای این پادگان به عنوان یک مکان فرهنگی بودیم.

وی با اشاره به اینکه جنس کار تبلیغات، راهبری و جریان‌سازی است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی مسئول راهبری و شبکه‌سازی کنشگران فرهنگی است چراکه به فرموده مقام معظم رهبری در «گام دوم انقلاب» نیازمند حکمرانی فرهنگی حلقه‌های میانی هستیم و یکی از مجموعه‌هایی که حلقه‌های میانی فرهنگی را مدیریت می‌کند، تبلیغات اسلامی است.

وحیدی با اشاره به خلأ وجود یک اردوگاه فرهنگی در استان لرستان، گفت: اردوهای اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده ولی اردوگاه تراز فرهنگی تکمیل شده وجود ندارد چراکه اردوگاه‌های فرهنگی ما کامل نیستند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از رشد صددرصدی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در سال‌جاری خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های پایلوت فرهنگی در ۳۰ مناسبت دینی و انقلابی با آمار مخاطب یک میلیون نفر در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه «اخلاق در تمدن اسلامی» ویژه کارکنان ادارات برنامه‌ریزی شده که شنبه‌ها در مجموعه‌ها و ادارات مختلف برگزار می‌شود، افزود: اتفاق ویژه در عرصه هیئت‌های اندیشه‌ورز است که در حال حاضر هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و بانوان تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha