سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد اجرا شد
کد خبر: 4059040
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد اجرا شد

دانش‌آموز لرستانی سرود «سلام فرمانده» را به یاد ۳۰۰ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران، اجرا و بازخوانی کردند.

سرود «سلام فرمانده» در خرم‌آباد بازخوانی و اجرا شدبه گزارش ایکنا از لرستان، قبور مطهر شهدای خرم‌آباد صبح امروز، دوم خرداد به‌مناسبت گرامیداشت دوم خردادماه ۱۳۶۵، سالروز عملیات غرورآفرین حاج عمران و شهادت ۳۰۰ شهید لرستانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه لرستان همواره مهد شیران و دلیرمردان بوده و هست، گفت: اراده استوار و آهنین فرزندان غیور لرستانی در عملیات حاج عمران و دیگر عملیات دوران دفاع مقدس پیروزی‌های غرورآفرینی در صفحه زرین سراسر حماسه انقلاب اسلامی را تا ابد ثبت کردند.

رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که «بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری وجود دارد به جز شهادت در راه خدا که بالاتر از آن هیچ خوبی دیگری وجود ندارد»، اظهار کرد: روز مقاومت، روز ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که جانشان را در طبق اخلاص تقدیم مردم و انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: ۳۰۰ شهید بزرگوار لرستانی در عملیات حاج عمران نشان دادند که مردم شریف همیشه در صحنه لرستان همواره آماده جانفشانی و ایثار در راه اسلام هستند و فرهنگیان نیز که یک پنجم شهدای لرستان از این قشر زحمت‌کش هستند رسالت خود را چنین خداپسندانه انجام داده‌اند.

همچنین در این مراسم، به یاد ۳۰۰ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران، ۳۰۰ دانش‌آموز لرستانی سرود «سلام فرمانده» را اجرا و بازخوانی کردند.

انتهای پیام
captcha