فراخوان جشنواره ملی «فانوس» در لرستان
کد خبر: 4057611
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فراخوان جشنواره ملی «فانوس» در لرستان

معاون هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از فراخوان ششمین دوره استانی جشنواره ملی «فانوس» در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه امسال برای ارسال آثار به جشنواره ملی فانوس مهلت دارند.

محسن مرادی، معاون حفظ آثار دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن مرادی، معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت در یک گفت‌وگوی خبری، از فراخوان جشنواره ملی فانوس در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: ششمین جشنواره ملی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق برگزار خواهد شد.

مرادی اضافه کرد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فانوس در لرستان تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مرادی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۳۱ تیرماه سال‌جاری است، گفت: مرحله استانی این جشنواره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: مرحله استانی این جشنواره مردادماه سال‌جاری و جشنواره ملی آبان‌ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود و در مرحله استانی به برگزیده هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره استانی جهت شرکت در جشنواره ملی ارسال می‌شوند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به آدرس، خرم آباد، اسدآبادی، خیابان‌اندیشه، جنب ترمینال شرق، کوچه‌اندیشمند نهم، پلاک ۱، کد پستی ۶۸۱۶۶۶۸۳۳- صندوق پستی ۳۷۴- ۶۸۱۳۵ و یا با شماره واتساپ ۰۹۱۰۶۵۰۷۱۷۶ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha