گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4053788
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز لرستان برگزار شد + عکس

گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان با هدف تشریح اهداف و برنامه‌های این ستاد در خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، نخستین گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان در سال‌ جاری، امروز، 10 اردیبهشت در سالن اجتماعات مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان برگزار شد.

رامین منظمی‌مطلق، مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان در این نشست با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به بدنه کارمندی دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز، گفت: اخلاق اجتماعی، پاسخگویی به ارباب‌رجوع، سبقت در ارائه خدمات از شئون کارمند نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه توقع از نماز و نمازخانه و روحانی این است که مجموعه هر روز متعالی‌تر شود، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انسان همیشه به نماز محتاج است اما در مواقع خطر این نیاز بیشتر است‌ کمااینکه با نماز اول وقت انسان به هر مقامی می‌رسد.

منظمی‌مطلق با بیان اینکه گاهی ممکن است در مجموعه‌های درمانی به سبب حساسیت کار و بیماران اورژانسی، اقامه نماز اول وقت محقق نشود، تأکید کرد: تدابیر ستاد اقامه نماز در مجموعه‌های درمانی راهگشا باشد.

در این گردهمایی از دبیران برتر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت در دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر و نماینده دبیران در هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha