پلمپ ۲۰ واحد صنفی ناقض شئونات ماه رمضان در خرم‌آباد
کد خبر: 4050251
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

پلمپ ۲۰ واحد صنفی ناقض شئونات ماه رمضان در خرم‌آباد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: 20 واحد صنفی متخلف در خرم‌آباد به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان پلمب و اخطار لازم برای 243 واحد دیگر صادر شد.

پلمپ ۲۰ واحد صنفی ناقض شئونات ماه رمضان در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدرضا احمدیان، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، امروز، ۲۸ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حفظ ظواهر و شئونات اسلامی در جامعه به‌ویژه در مناسبت‌هایی چون ماه رمضان ضروری است و وظیفه نیروی انتظامی نیز برخورد قاطع با روزه‌خواری در ملاءعام و عدم رعایت شئون این ماه است.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی به منظور جلوگیری از حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان، گفت: این طرح در طول ماه مبارک رمضان به طور مستمر توسط اماکن استان و رده‌های تابعه اجرا می‌شود.

احمدیان با اشاره به اجرای طرح کنترل واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: در این طرح از 270 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که 20 واحد صنفی به علت تخلف و عدم رعایت شئونات اسلامی در ماه رمضان پلمب و به 243 متصدی واحد تذکر داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان با یادآوری اینکه در این راستا هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند، افزود: مردم هر گونه حرمت‌شکنی در ماه رمضان را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha