برگزاری جشن روزه اولی‌ها در خرم‎آباد + عکس
کد خبر: 4048605
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

برگزاری جشن روزه اولی‌ها در خرم‎آباد + عکس

به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان عصر روز یک‌شنبه، ۲۱ فروردین ماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این مراسم با تبریک آغاز جشن بندگی به دانش‌آموزان مکلف، گفت: این روز یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر شخصی است.

وی افزود: روزه، تمرین کلاس زندگی، درس ایثار و خلوص و بندگی، گسستن زنجیر هوای نفس و بت‌های درون است، پس بکوشید تا رابطه خدا را روز به روز بهتر و مستحکم‌تر کنید.

حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد نیز با بیان اینکه رمضان ماه باران رحمت و ماه خوب مغفرت است، اظهار کرد: این مراسم  به منظور تشویق روزه اولی‌ها و ایجاد فضایی روحانی در ماه رمضان برای نوجوانانی که تازه به سن تکلیف رسیدند با حضور دانش‌آموزان مدارس شهر خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد تا یاد و خاطره بندگی خدا و این ماه و  روز  مبارک در ذهن آنها باقی بماند.

انتهای پیام
captcha