مسابقه کتابخوانی «حوض خون» برگزار می‌شود
کد خبر: 4047224
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

مسابقه کتابخوانی «حوض خون» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «حوض خون»؛ کتاب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب با جوایز ارزنده و میلیونی توسط انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی حوض خون

به گزارش ایکنا، مسابقه بزرگ کتابخوانی «حوض خون»؛ کتاب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب با جوایز ارزنده و میلیونی توسط انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

«حوض خون» روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دوران دفاع‌مقدس است که در ۵۰۴ صفحه، به قلم فاطمه‌سادات میرعالی نوشته و توسط انتشارات «راه یار» چاپ شده است.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه، پس از تهیه کتاب باید بخش کوتاهی از کتاب را با گویش و لهجه محلی خوانده و فایل آن را تا عید فطر در سایت ketabpishe.ir بارگذاری کنند.

کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات برای نفرات اول تا سوم، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس برای نفرات چهارم تا دهم و بن خرید کتاب‌های انتشارات راه‌یار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به مدت یکسال جوایز این مسابقه کتابخوانی هستند.

تمامی اثرات ارسال شده، داوری و طی مراسمی از بهترین اثرات، تقدیر می‌شود.

بنا بر این گزارش، متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که اواخر اسفند سال گذشته در بیمارستان شهید کلانتری اندیشمک رونمایی و منتشر شد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هایی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌یی از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌یی که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و بخوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه‌ی جبهه‌ی فرهنگی عمیقاً تشکر شود.

مهر ماه ۱۴۰۰»

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «حوض خون» علاوه بر کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانند از طریق سایت‌هایketabpishe.ir، ketabresan.nt و همچنین صفحات مجازی ناشر @raheyarpub  نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha