اجرای «طرح اطعام جمعه انتظار» با حمایت دانشگاه لرستان
کد خبر: 4044298
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

اجرای «طرح اطعام جمعه انتظار» با حمایت دانشگاه لرستان

قرارگاه فرهنگی، جهادی امام زین‌العابدین(ع)، طرح «اطعام جمعه انتظار» را با حمایت دانشگاه لرستان، به مناسبت عید نیمه شعبان، اجرا کرد.

اجرای «طرح اطعام جمعه انتظار» با حمایت دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، با حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و حمایت دبیر قرارگاه استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در ایام ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج)، طرح «اطعام جمعه انتظار» با هدف توزیع غذای گرم در بین نیازمندان محله‌های حاشیه‌نشین شهرستان خرم‌آباد اجرا شد.

در این طرح، قرارگاه فرهنگی، جهادی امام زین‌العابدین(ع)، بیش از یک‌ هزار بسته غذایی گرم را در سلف سرویس سایت مرکزی دانشگاه لرستان تهیه کرد و سپس با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تعداد غذای گرم در محله‌هایی همچون فلک‌الدین، گل‌سفید، علی‌آباد، اسدآبادی و کرگانه شهرستان خرم‌آباد توزیع شدند.

همچنین بخشی از بسته‌های غذایی تهیه شده نیز در یکی از روستاهای شهرستان خرم‌آباد، توزیع شدند، موضوع کمک‌های مؤمنانه از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری است و دانشگاه لرستان نیز کوشیده است در این زمینه، مشارکت، همکاری‌ و همیاری‌ لازم را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha