پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)
کد خبر: 4042758
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به‌مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) که به نام روز جوان نام‌گذاری شده‌ است، پیام تبریک صادر کرد.

پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند استان لرستان تبریک گفت.

متن پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم شعبان‌المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان روز جوان ‌نامگذاری شده است و حضرت علی‌اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت‌مدار، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ما با پیروی از نهضت عاشورا و حضرت علی‌اکبر(ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند و به برکت حضور همین جوانان است که در ۴۳ سال گذشته با تکیه بر استعداد و توانمندی‌های جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن اسلامی هستیم.

جوانان ایران اسلامی در اطاعت و ولایت‌مداری، ادب، وقار، سخاوت، شجاعت، عبادت، ایثار، حق‌طلبی و حق‌پذیری حضرت علی‌اکبر(ع) را الگوی خود قرار داده‌اند و ما این را در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و… مشاهده کردیم.

امام راحل عظیم‌الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس  را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و تعابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) درخصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم جوانان در استفاده از این نیروی عظیم و اثربخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

اکنون بر اساس تأکید صریح رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات خود برای ادامه این راه روشن نیاز به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دارد و رکن اصلی و محور این جهاد بزرگ جوانان هستند.

اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده و باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان به مردم شریف استان لرستان به‌ویژه جوانان شایسته و برومند این استان و آرزوی سلامتی برای ملت ایران و مردم خوب و نجیب استان لرستان، با یاری خداوند درسال جدید و سال‌های پیش‌رو با بهره‌گیری از توان و تخصص جوانان عزیز و با همت مدیران و مسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر تحقق شعارسال و توسعه همه جانبه و پایدار استان برخواهیم داشت.

از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha