پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال فرمانده گردان شهدای پلدختر
کد خبر: 4037943
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال فرمانده گردان شهدای پلدختر

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی ارتحال فرمانده شجاع و ولایتمدار علی‌راست ولی‌پور پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان  به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی ارتحال فرمانده شجاع و ولایتمدار علی‌راست ولی‌پور پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال فرمانده شجاع گردان شهدای پلدختر، دلاور میدان‌های رزم، جهاد و ایثار و جانباز دفاع مقدس علی‌راست ولی‌پور را به عموم مردم استان لرستان و پیشکسوتان جنگ و جهاد به‌ویژه رزمندگان سرافراز شهرستان پلدختر و حومه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سال‌ها مجاهدت، فرماندهی و معاونت گردان‌های متعدد در دوران دفاع مقدس و پس از آن از این مجاهد فی سبیل االله الگویی شایسته از صبر، بصیرت و فداکاری در راه اسلام و مکتب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) ساخته بود که آموزه‌هایش برای جوانان انقلابی، گروه‌های جهادی و حزب‌الهی بسیار ارزشمند خواهد بود.

امروز شهیدان عزیز گردان شهدا و لشکر همیشه پیروز حضرت ابوالفضل(ع) روح این شهید را در آغوش گرفته‌اند و رنج و خستگی سال‌ها تلاش و فداکاری جای خود را به آرامش و خشنودی در جوار رحمت الهی داده است.

بدون‌شک عموم مردم، نهادها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام در مرکز استان و شهرستان پلدختر از این جانباز و فرمانده ولایتمدار با رعایت مقررات ستاد ملی و استانی کرونا تقدیر و تجلیل شایسته را به‌عمل خواهند آورد.

از خداوند متعال برای ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم و همه بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم».

انتهای پیام
captcha