فعالیت ۲۰ مرکز نیکوکاری در بروجرد
کد خبر: 4037613
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

فعالیت ۲۰ مرکز نیکوکاری در بروجرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد از فعالیت ۲۰ مرکز نیکوکاری فعال در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: این مراکز در زمینه فرهنگی، زکات، معیشتی و تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان و یا در بخش بهداشت و درمان، مشغول به فعالیت هستند.

مرکز نیکوکاریبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد پارسا، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد امروز، یکم اسفند در جمع خبرنگاران از فعالیت ۲۰ مرکز نیکوکاری فعال در بروجرد خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری به صورت مستقل و با نظارت کمیته امداد فعالیت‌های حمایتی و اجتماعی انجام می‌دهند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری به صورت محله مبنا و مسجدمحور با ترکیبی از معتمدان محلی و افراد دارای دغدغه رفع محرومیت در محله‌ها، با اولویت هیئت‌امنای مساجد و نخبگان محلی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین نیازمندان ایجاد می‌شود.

پارسا با بیان اینکه از این تعداد مرکز نیکوکاری دو مرکز در حوزه فرهنگی و یک مرکز در حوزه زکات و مابقی در تمام موارد اعم از معیشتی و تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان و یا در بخش بهداشت و درمان، مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: یک مرکز نیکوکاری فرهنگی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و ۲۱۰ دانشجوی بروجردی تحت پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: مراکز نیکوکاری که محور فعالیت خود را امور فرهنگی قرار داده‌اند از دانش‌آموزان و دانشجویانی که حین تحصیل نیازمند یاری هستند، حمایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha