مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در بروجرد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4037385
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
۵ اسفند

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج در بروجرد برگزار می‏‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ویژه بسیجیان پنجم اسفندماه امسال در بروجرد خبر داد.

احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز، سی‌ام بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات قرآنی بسیج پنجم اسفندماه جاری در بروجرد خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، مفاهیم و تجوید در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

حسنوند اضافه کرد: مسابقات ویژه شرکت‌کنندگان در رده سنی زیر ۱۶ سال در نوبت صبح روز پنج‌شنبه، پنجم اسفند و مسابقات ویژه افراد بالای ۱۶ سال نیز در عصر همان روز برگزار خواهد شد که مکان در نظر گرفته شده برای بانوان حسینیه سپاه بروجرد است و مسابقات بخش آقایان نیز در کانون بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: مسابقات قرآن در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که نفرات برتر به مرحله بعدی راه خواهند یافت و به نفرات برگزیده در این مسابقات، جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha