استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است
کد خبر: 4035610
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است

وی با بیان اینکه سهم لرستان در طرح‌های بنیادین باید دنبال شود و ضعف مسئولی که مغلوب خواسته‌های شخصی خودش است نباید به پای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گذاشت، اظهار کرد: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران به زانو در آمده است.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، از حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: قطعاً این حضور پرشور از مصادیق لحظه‌شناسی به‌موقع و هوشمندانه عمل کردن آنهاست.

وی با بیان اینکه مردم لرستان روزی به یادماندنی خلق و ثابت کردند که همواره به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود ۴۳ سال مانع‌تراشی و تحریم دشمنان، توسعه و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و امروز با قدرت چهل و سومین سالگرد خود را جشن گرفت.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه با وجود ۴۳ سال مانع‌تراشی سرعت پیشرفت با فراز و فرودهایی مواجه شد اما پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم و تربیت جوانان مؤمن انقلابی معنویت‌گرای اخلاق‌مدار با پیروزی انقلاب اسلامی تربیت شدند اضافه کرد: این جوانان کشور را در آشوب‌های داخلی و هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم با تکیه بر فرهنگ‌ها و آموزه‌های معنوی و عاشورایی و حسینی به فرماندهی شهید سلیمانی حفظ کردند و امروز جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه آزادگان جهان قرار دارد.

وی افزود: این فشار حداکثری شکست خورده است و این دستاورد با هیچ دستاوردی مادی قابل مقایسه نیست و در باب جنگ ترکیبی دشمن رسانه‌های معاند اسلام و ایران دروغ‌هایی آشکار و عیان را به کار می‌گیرند تا مردم را ناامید کنند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد ادامه داد: خدمتگزاران ملت ایران واقع‌گرا هستند و در این روز حماسه نقاط ضعف خود را می‌دانند و مانند رژیم گذشته کسی ضعف‌ها را پنهان نمی‌کند و ما می‌دانیم که در نظام بانکداری، گمرک، قاچاق کالا و ارز و فرارهای مالیاتی و مالیات خانه‌های خالی و ماشین‌های لوکس و صنعت خودروسازی و عدم توسعه متوازن در استان‌ها و بدهکاران کلان بانکی و تجاوزهای به حقوق مردم مشکلاتی داریم و مردم ما رنج می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نظام ما بر رفع این مشکلات توجه دارد و باید از این گردنه‌ها عبور کند تا مردم در امر معیشت دچار گشایش شوند و خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گاه بر مشکلات مردم چشم خود را نبسته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه نظام اسلامی هستند، افزود: نظام نیازمند اعتماد مردم است و برای رفع این مشکلات تلاش شبانه‌روزی دارند و در گام دوم انقلاب اسلامی همه مردم تبعیض‌ها و توصیه‌های فراقانونی و نفی شایسته‌سالاری و جذب نیروی بدون ضابطه و انتصاب‌های سفارشی بایستد.

وی با بیان اینکه سهم لرستان در طرح‌های بنیادین باید دنبال شود و ضعف مسئولی که مغلوب خواسته‌های شخصی خودش است نباید به پای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گذاشت، اظهار کرد: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران به زانو در آمده است و ضعف یک مسئول با توان انقلاب شکوهمند اسلامی متفاوت است و به کاستی‌ها توجه می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد پاداش حضور همیشگی مردم لرستان در صحنه‌های مختلف انقلاب را تسریع در راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده استان دانست و از مسئولان خواست تلاش مضاعف خود را برای رفع موانع تولید این واحدها به کار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین از مسئولان قوه قضائیه خواست به مشکلات قضایی کارخانه‌های سیمان، خودرو و فولاد ازنا رسیدگی کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این کارخانه‌ها باشیم.

ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، ولادت فرخنده امام محمد تقی(ع) و رحلت جانسوز حضرت زینب‌کبری(س) از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه خرم‌آباد درباره آنها سخنرانی کرد.

انتهای پیام
captcha