اعلام منتخبان رشته حفظ کل مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل
کد خبر: 4034068
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

اعلام منتخبان رشته حفظ کل مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: منتخبان رشته‌های مختلف مسابقه قرآنی «مدهامتان» هفته پیش منتشر و امروز نیز برگزیدگان رشته حفظ کل توسط هیئت داروان مشخص شدند.

مسابقه قرآنی «مدهامتان»به گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۱۷ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: منتخبان رشته های مختلف مسابقه قرآنی «مدهامتان» هفته پیش منتشر و امروز نیز برگزیدگان رشته حفظ کل توسط هیئت داروان مشخص شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: طبق بیانیه هیئت داروان در رشته حفظ کل خواهران، محدثه شجاعی‌مهر نفر اول و اسماء معقولیان نفر دوم شناخته شدند و در بخش برادران نیز مهدی مهدوی، محمدرسول شجاعی‌مهر و محمدحسین جلیلیان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

سقاء، با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 700 نفر شرکت کرده‌اند، اعلام کرد: طبق این آمار نسبت به سایر دوره‌ها رشد بسیار خوبی دارد و استقبال کم‌نظیر اصحاب قرآن کانون های مساجد بسیار ارزنده است.

وی خاطرنشان کرد: از همکاری همه فعالان کانون‌های مساجد، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات قرآنی تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از عوامل اجرایی و هیئت داوران نیز تشکر ویژه داریم که در این دوره از مسابقات ما را همراهی کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، افزود: نفرات اول رشته‌های مختلف به عنوان برگزیدگان در مرحله کشوری این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha