برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «جایگاه خانواده در فرهنگ قرآنی و اسلامی» + فایل مسابقه
کد خبر: 4039108
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «جایگاه خانواده در فرهنگ قرآنی و اسلامی» + فایل مسابقه

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی «جایگاه خانواده در اسلام» در راستای جایگاه، اهمیت و ارزش خانواده و ترویج سبک زندگی در فرهنگ قرآنی و اسلامی برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هشتم اسفندماه، ضمن تشریح برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی در اردبیل، اظهار کرد: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با همکاری موسسه فرهنگی هنری گلشن، مسابقه کتابخوانی با موضوع جایگاه خانواده در اسلام برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقه با محوریت جایگاه خانواده در اسلام در راستای جایگاه، اهمیت و ارزش خانواده و ترویج سبک زندگی در فرهنگ قرآنی و اسلامی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: این مسابقه با موضوع جایگاه خانواده در اسلام برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه کتاب خانواده در نگرش اسلام و روانشناسی، تألیف محمدرضا سالاری‌فر در این مسابقه شرکت کنند.

بحرالعلومی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جواب سوالات را به شماره واتساپ ۰۹۳۵۶۶۴۱۹۱۲ ارسال کنند و با توجه به این که مهلت ارسال جواب تا ۱۰ اسفند است، به برگزیدگان مسابقه هدایایی اهدا خواهد شد.

فایل مسابقه

سوالات مسابقه

انتهای پیام
captcha