اعلام فراخوان کارگاه آموزشی «تولید محتوا» در لرستان
کد خبر: 4029136
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

اعلام فراخوان کارگاه آموزشی «تولید محتوا» در لرستان

حوزه هنری لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه لرستان کارگاه آموزشی «تولید محتوا» را برگزار می‌کند.

کارگاه آموزشی «تولید محتوا» به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، کارگاه آموزشی «تولید محتوا» با همکاری حوزه هنری لرستان و معاونت فرهنگی و هنری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان  با حضور سیدحسن موسوی، از مدرسان تولید محتوا در لرستان برگزار می‌‏شود.

این کارگاه آموزشی پنج روزه در سرفصل‌های اصول طراحی و تبلیغات‌، فتوشاپ (کاربردی)، کاین مستر(کاربردی)، اینشات(کاربردی)، پیکس‌آرت(کاربردی)، متن‌نگار(کاربردی) و اینستاگرام برگزار می‏‌شود که شهریه ثبت‌نام  به ازای هر نفر صد هزار تومان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ تماس و یا به صفحه حوزه هنری لرستان در اینستاگرام به آدرس @art.lorestsn.ir مراجعه کنند.

 شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و زمان برگزاری این کارگاه  آموزشی سوم تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری و ساعت شروع کلاس‌ها ‎۱۴ تا اذان مغرب و محل برگزاری کلاس‌ها نیز تالار ماه حوزه هنری لرستان واقع در خیابان علوی، ساحلی دکتر حسابی، روبه‌روی اداره‌کل آموزش و پرورش، نبش آرش ششم، اعلام شده است و به شرکت‌کنندگان در کارگاه از سوی حوزه هنری لرستان گواهینامه اعطا می‎شود.

انتهای پیام
captcha