بیانیه «گام دوم انقلاب» به باور مردمی تبدیل شود
کد خبر: 4028861
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

بیانیه «گام دوم انقلاب» به باور مردمی تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی بخشی از باور و رفتار جامعه است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به باور و بعد از آن رفتار مردمی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ۲۵ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت خلق شکوه و عظمت برای اسلام و مسلمانان بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به اسلام و مسلمانان عظمت داد، به‌طوری‌ که مسلمانان احکام قرآن را بر سر دست گرفته و اجرا کردند، ادامه داد: انقلاب شکوه و عظمت ایران بود، چراکه حاکمیت آن در دست استکبار جهانی بود و در مقابل انقلاب عظمت مسلمانان جهان را در پی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران را از سال ۵۷ تاکنون از معادلات جهانی حذف کنیم تصور آنچه اتفاق می‌افتاد و مسلمانان گرفتار آن می‌شدند سخت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه بانوان و همسران شهدا به حضرت ام‌البنین(س) اقتدا کردند و باید وظیفه خود را در قبال خانواده شهدا انجام دهیم، افزود: هر محله، مسجد، نهاد و اداره‌ای تکریم شهدا را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در باب شورای فرهنگ عمومی که معرفت‌بخشی و تبیین، باور و رفتار است که در 40 سال دوم انقلاب باید هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب را در مقام عمل پیاده کنیم، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به معرفت‌افزایی داریم و باید این بیانیه را به یک باور التزام‌آور و سپس رفتار تبدیل کرد.

شاهرخی با تأکید بر اینکه اگر در ادارات بیانیه گام دوم انقلاب به یک باور و از باور به رفتار تبدیل شود حال مردم ما بهتر خواهد شد، گفت: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و در خصوص موضوعات شورای فرهنگ عمومی تحقیقات و پژوهش‌‌های علمی شده است و کمیته‌ها باید پایان‌نامه‌هایی که گرد و خاک می‌خوردند را احصا کرده و از داده‌های آن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha