سرپرست ارشاد کوهدشت معرفی شد
کد خبر: 4028012
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

سرپرست ارشاد کوهدشت معرفی شد

علی‌فرج خسروی با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت معرفی شد.

سرپرست ارشاد کوهدشت معرفی شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سه‌شنبه، 21 دی‌ماه در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت، گفت: تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کنار فرهنگ به مطلوبیت می‌رسند و لذا فرهنگ در همه ادوار و در تمامی جوامع به‌عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه شناخته شده است.

وی افزود: ما از یک‌سو با جامعه فرهنگ، هنر، رسانه با ویژگی‌های خاص خود ارتباط داریم و از سوی دیگر حوزه فرهنگ عمومی جامعه و تبیین مصادیق ایرانی ـ اسلامی در بین اقشار مختلف بر عهده ماست.

فتایی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی اصلی‌ترین مرجع سیاستگذاری این حوزه است که تبیین و گسترش بسیاری از مصادیق فرهنگی مانند فرهنگ کار، ایثار، پرهیز از دروغ، ریا، فرهنگ حفظ محیط زیست و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه توسط این شورا صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه از دو سال گذشته تاکنون تلاش کردیم از ظرفیت نیروهای درون سازمانی استفاده کرده و بدنه نیروی انسانی خود را تقویت کنیم، گفت: نگاه مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به شهرستان کوهدشت مثبت است و چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری از این دیار به کشور معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در راستای گسترش فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور بیشترین حضور و تأثیر را در فضای مجازی دارند که می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت در راستای تقویت پایه‌های فرهنگ ایرانی ـ اسلامی استفاده کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات پرویز نورمحمدی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، علی‌فرج خسروی به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی و منصوب شد.

یادآور می‌شود، خسروی از هنرمندان پیشکسوت خوشنویس و رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان کوهدشت، دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر است که پیش از این به‌عنوان کارشناس امور قرآن و عترت اداره فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۱
0
0
مبارک باشه
captcha