داشتن عروسک؛ آرزوی دانش‌آموز لرستانی که برآورده شد
کد خبر: 4025273
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
در قالب نامه به رئیس‌جمهور؛

داشتن عروسک؛ آرزوی دانش‌آموز لرستانی که برآورده شد

ستایش میر چگنی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور با روحیه کودکانه خود از رئیس‌جمهور خواست که یک عروسک به او بدهد که پس از پایان سفر و ثبت درخواست‌ها و نامه‌ها، از طرف اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان، خواسته ستایش مورد استجابت قرار گرفت.

داشتن عروسک؛ تنها خواسته دانش‌آموز لرستانی از رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، ستایش میرچگنی، دانش آموز کلاس چهارم مدرسه رنگین‌کمان خرم‌آباد که در زمان سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان نامه‌ای به ایشان داده بود به خواسته خودش رسید.

ستایش میر چگنی در نامه خود به رئیس‌جمهور حضور ایشان را به استان لرستان خوش‌آمد گفته بود و با روحیه کودکانه خود از رئیس‌جمهور خواست که یک عروسک به او بدهد.

پس از پایان سفر و ثبت درخواست‌ها و نامه‌ها از طرف رئیس‌جمهور به نامه ستایش پاسخ داده شد و از طرف اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان، خواسته ستایش مورد استجابت قرار گرفت.

از همین رو امروز، ۱۱ دی ماه در دفتر رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این عروسک از طرف رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به ستایش میرچگنی اهدا شد.

محمد علیجانی در ادامه از دریافت بیش از یک هزار و سیصد نامه مردمی سفر رئیس‌جمهور به دستگاه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: تاکنون به ۲۳۰ نامه پاسخ داده شده و به مابقی نامه‌ها که درخواست‌های مردمی از حوزه‌های نقل و انتقالات، استخدام، موضوعات حقوقی و شکایات، وسایل کمک آموزشی است نیز در اسرع‌وقت پاسخ لازم داده می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha