پاسخ مقتدرانه ایران به تهدیدهای رژیم صهیونیستی / زیرساخت‌‌های متحدان آمریکا نابود می‌شود
کد خبر: 4023178
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

پاسخ مقتدرانه ایران به تهدیدهای رژیم صهیونیستی / زیرساخت‌‌های متحدان آمریکا نابود می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تهدیدهای کلامی رژیم صهیونیستی، گفت: نیروهای مسلح در اوج اقتدار بوده و در صورت اشتباه محاسباتی زیرساخت‌های متحدان آمریکا نابود می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، سوم دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوای الهی، پرهیز از محرمات و انجام واجبات، اظهار کرد: دوری از محارم الهی وظیفه هر مسلمان باایمان و باتقوا است.

وی با اشاره به اینکه آیات ۳۸ تا ۴۸ سوره مدثر بیان‌کننده این نکته است که هر انسانی در گرو اعمال خود است، افزود: برای گرفتن وام لازم است انسان وثیقه بدهد و انسان هم وثیقه‌ای در گرو اعمال خود است و این اعمال صالح است که اسباب آزادی انسان را فراهم می‌کند. به معنای دیگر ما در گرو اعمال خودمان هستیم.

شاهرخی با تأکید بر اینکه اصحاب یمین اصحابی هستند که در قیامت سعادتمند می‌شوند، ادامه داد: اصحاب یمین، کسانی هستند که نامه اعمال‌شان به دست راست‌شان داده می‌شود و انسان‌های شوم و بدبخت به دست چپ‌شان داده می‌شود به معنای دیگر هر کس نامه اعمالش در دست راستش بود به فلاح و رستگاری رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با طرح این سؤال که حال اصحاب یمین در هنگام مرگ چگونه است، افزود: فرشتگان به هنگام قبض روح به اصحاب یمین می‌گویند ناراحت نباش ما سلام افراد سعادتمند را برای شما آورده‌ایم و شما در صف رستگاران بوده و در بهشت برین هستید.

امام‌‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که اخلاص در کار رضایت پروردگار را به همراه دارد و هر کس کار را برای خدا انجام دهد خود را متصل به قدرت عظیم و بیکران خداوند کرده است، اضافه کرد: بیان عناوین و زیاده‌گویی‌ها گریبان مجالس را گرفته است و مجریان از بیان القاب و زیاده‌گویی‌ها بپرهیزند، این در حالی‌ است که عنوان آیت‌الله زیبنده نام مراجع تقلید است و باید برای آنان به کار برود.

شاهرخی با تأکید بر لزوم برگزاری پرشور مراسم فاطمیه و کسب معارف فاطمی به مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و گفت: روز نهم دی روز حضور باشکوه و با بصیرت مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بود کمااینکه فتنه فضای غبارآلودی است که سبب گمراهی عده‌ای می‌شود و باید نسبت آن بصیرت داشته باشیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ به مدت شش ماه ادامه پیدا کرد و حماسه ۹ دی تمام ‌محاسبات دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: حضور مردم در ۹ دی نشان داد مردم در مقابل توطئه‌های پبچیده از آگاهی لازم برخوردار هستند و این حضور تحرک را از فتنه‌گران گرفت.

شاهرخی با اشاره به اینکه فتنه در هر زمانی خود را به شیوه‌ای نشان می‌‌دهد و مردم باید در مناسبت باشکوه ۹ در مشارکت فعال داشته باشند، اظهار کرد: بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم لرستان در اثر کرونا جان خود را از دست دادند و همچنان باید اصول بهداشتی و زدن ماسک رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه مدتی است که جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی مورد تهدید کلامی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: با روی کار آمدن حزب دموکرات و بایدن، آمریکا تهدیدهای کلامی را به رژیم صهیونیستی سپرده است کمااینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهدیدها، کوبنده خواهد بود‌.

شاهرخی با تأکید بر اینکه رزمایش گسترده و تهاجمی نیروهای مسلح ما نشان داد در صورت عملی شدن تهدید و حمله به ایران حتی در سطح محدود، جواب ایران به صورت وسیع و گسترده خواهد بود، بیان کرد: در صورت ارتکاب این اشتباه محاسباتی تمام زیرساخت‌‌های متحدان آمریکا در منطقه در هم کوبیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به شهادت شهید پوردهقان بر لزوم اجرای فوری برای قاتلان این شهید والامقام تأکید کرد و گفت: در ماه‌های اخیر برخوردهای قاطع و مقتدری با اشرار بر هم زنندگان نظم صورت گرفته و کشور در بالاترین ضریب اقتدار است.

وی افزود: چهره‌های مخرب فرهنگی که زیر چتر امنیت استکبار بودند، توسط نیروهای نظامی و امنیتی دستگیر می‌شوند و این نشان از صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

امام ‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه حفاظت هواپیمایی که توسط سپاه انجام می‌شود، در اجرای مأموریت حفاظت از جان مسافران در طول سه دهه با اقتدار عمل کرده‌اند، اظهار کرد: برخی کشورها درخواست دادند حفاظت سرنشیان هوایی کشورشان را به سپاه ایران واگذار کنند.

وی با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، اظهار کرد: کسانی که خود را پیرو این پیامبر می‌دانند کارها و اعمال‌شان مطایق با تعالیم پیامبر الهی باشد.

شاهرخی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی، گفت: نهضت سوادآموزی در ارتقای سطح آموزشی مردم نقش تأثیرگذاری داشته و با برنامه‌های نو و جدید به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha