تأثیرگزاری رابطان رسانه‌ای نمازجمعه بر افکار عمومی
کد خبر: 4021187
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد:

تأثیرگزاری رابطان رسانه‌ای نمازجمعه بر افکار عمومی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان معرفی کارکرد نماز جمعه و ارتقا ظرفیت بصیرت‌افزایی با ابزار رسانه را از وظایف رابطان رسانه دانست و گفت: رابطان رسانه‌ای باید بتوانند بر افکار عمومی تأثیر گذاشته و سیاست‌های کلان را به سمتی هدایت کنند تا مردم طبق آنها کنش داشته باشند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در گردهمایی رابطان رسانه دفاتر ائمه‌جمعه لرستان که امروز، ۲۴ آذر در صدا و سیمای استان برگزار شد، معرفی کارکرد نماز جمعه در عصر غیبت و ارتقا ظرفیت بصیریت‌افزایی با ابزار رسانه را از وظایف رابطان رسانه دانست و گفت: پیام رابطان نماز جمعه باید مبتنی‌بر ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی و اهداف دینی و اجتماعی جامعه باشد و در عین رعایت صداقت و راستی با زندگی مردم پیوند بخورد.

وی افزود: رابطان رسانه‌ای باید بتوانند بر افکار عمومی تأثیر گذاشته و سیاست‌های کلان را به سمتی هدایت کنند تا مردم طبق آنها کنش داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضا حقیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه لرستان هم در این جلسه، گفت: خبرنگاران و رابطان رسانه‌ای در ارتباط با انتشار اخبار وظیفه بزرگی بر عهده دارند و با توانمندی و رعایت صداقت رویدادها را درست و در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر کنند.

 علیرضا شیروی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان هم در این جلسه اظهار کرد: خطبه‌های نماز جمعه همه شهرهای استان از صداوسیمای لرستان پخش می‌شود تا ارشادات ائمه‌جمعه به اطلاع مردم فهمیم لرستان رسانده شود.

وی گفت: لازم است اقدامات ائمه‌جمعه شهرها مانند سرکشی به فقرا و گره‌گشایی از مشکلات مردم را در طول هفته منعکس کنیم تا این مجاهدت‌ها باعث دلگرمی مردم باشد.

انتهای پیام
captcha