برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله صادقی در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4020676
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله صادقی در دانشگاه لرستان

آیین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شیخ عباسعلی صادقی(ره) از علمای لرستانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از دانشجویان و اساتید در دانشگاه لرستان برگزار شد.

آیین بزرگداشت آیت‌الله صادقی به گزارش ایکنا از لرستان، آیین بزرگداشت یاد و خاطره عالم مجاهد، انقلابی، خستگی‌ناپذیر و مردمی استان لرستان، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی(ره) که جمعه، ۱۲ آذرماه جاری به‌علت کهولت سن درگذشت، یک‌شنبه، ۲۱ آذر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این مراسم که سرپرست دانشگاه لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه لرستان حضور داشتند، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، گفت: مرحوم آیت‌الله صادقی، همواره در برخورد با مردم، خوش‌بیان، خوش اخلاق و دارای حُسن خلق بود و این مرد بزرگ در احداث حوزه‌های علمیه نیز پیشگام بود.

وی افزود: در سال‌هایی نیز که مرحوم آیت‌الله صادقی، حاکم شرع در استان لرستان بود همیشه بر اساس تعالیم دینی، اخلاق‌مداری و عدالت عمل می‌کرد و همین خصوصیات باعث شده بود شخصیت ایشان نزد مردم ولایت‌مدار استان لرستان یک شخصیت محبوب باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: مرحوم آیت‌الله صادقی، در هر جایگاهی که قرار می‌گرفت همواره فروتن و متواضع بود و مدام در مسیر پیوند بین علم و عمل حرکت می‌کرد.

لازم به ذکر است، حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، استاد حوزه و از روحانیون برجسته، مجاهد، انقلابی و مردمی استان لرستان، چندی پیش، به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی درگذشت و این برنامه بزرگداشت این روحانی جلیل‌القدر را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha