مؤلفه‌های توسعه لرستان / توجه به مراکز قرآنی مدنظر قرار گیرد
کد خبر: 4019895
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشریح کرد:

مؤلفه‌های توسعه لرستان / توجه به مراکز قرآنی مدنظر قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و لوکس و حمایت از صادرات، گفت: توجه به هنر فاخر و مراکز قرآنی از مؤلفه‌هایی است که به توسعه لرستان منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، شامگاه جمعه، ۱۹ آذر در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: هر کار و فعالیتی با امید به موفقیت شروع و به پایان می‌رسد چراکه با امید به موفقیت است که می‌توان به مقصد نهایی رسید.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون امید به موفقیت راه به جایی نمی‌برد، افزود: امید به موفقیت موتور محرکه‌ای است که باعث می‌شود کسانی‌که دل‌داده به آرمان‌های انقلاب هستند، مستحکم بایستند و مردم لرستان در ایستادن پای ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشینه تاریخی دارند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه حرکت انبیا، ائمه‌اطهار تا انقلاب اسلامی با امید به موفقیت و رسیدن به آرمان ‌ها محقق شده است، گفت: خط رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند ناامیدی و عدم توان داخل را به جامعه القا کند اما در اموری که متکی به توان داخل شدیم توانستیم موفق باشیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه اصلاح نظام مالیاتی، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل صادرات و واردات، جلوگیری کالاهای خارجی و لوکس می‌تواند به روند حمایت از تولید ملی کمک کند، اظهار کرد: داشته‌های لرستان بیش از کاستی‌ها است و با تغییر نگاه دولت می‌توان آینده‌ای روشن برای استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه لرستان نیازمند تغییر نگاه است و پیشرفت لرستان را می‌توان در چهار محور تعریف کرد، گفت: نخستین مؤلفه‌ای که می‌تواند به توسعه لرستان کمک کند تکمیل سدهای در حال ساخت به‌ویژه سد معشوره است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مؤلفه دومی که به توسعه لرستان منجر می‌شود، احیای کارخانه‌ها و صنایع تعطیل‌ شده است چراکه ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان لرستان وجود دارد، گفت: نگاه به هنر فاخر، مساجد نیمه‌تمام، مصلی‌ها، توجه به کانون‌های قرآن و عترت و مراکز مردم نهادی که با اعتبارات شخصی مدیریت می‌شود مؤلفه‌ای است که می‌تواند آینده خوبی برای استان رقم بزند.

انتهای پیام
captcha