داشته‌های لرستان بیش از ظرفیت‌هاست
کد خبر: 4019877
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

داشته‌های لرستان بیش از ظرفیت‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه داشته‌های لرستان بیش از ظرفیت‌ها است، گفت: همین امر موجب می‌شود افق‌های آینده برای لرستان روشن باشد.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، عصر جمعه، ۱۹ آذر در دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم که در سالن اجتماعات دانشگاه لرستان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: زینب(س) اسوه صبر، فداکاری، مجاهدت و در عین حال حفط عفاف و حجاب و حیا و الگویی برای بانوان مسلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان لرستان تأسف‌بار است و البته داشته‌های و ظرفیت‌های ما بیشتر از کمبودها و کاستی‌هاست، افزود: افق برای ما روشن است که می‌توانیم آینده خوبی برای استان رقم بزنیم.

شاهرخی با بیان اینکه نگاه هیئت‌دولت به لرستان ویژه باشد و این نگاه ییش از گذشته نبوده است، افزود: چهار استانی که در باب مسئله آب دعوت شدند و باید لرستان نیز به جهت داشتن ظرفیت ۱۲ میلیارد مترمکعب آب، دعوت شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه لرستان را باید از قعر چاه نجات دارد، اظهار کرد: مشکلات حق‌آبه، صنعت و پروژه‌ها مؤلفه‌هایی هستند که در صورت حل آنان، بخشی از مشکلات برطرف می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس‌جمهوری دارند، احقاق حق‌آبه با تکمیل سد‌های نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد را مهمترین این مطالبات برشمرد.

شاهرخی احیا کارخانه‌های تعطیل شده را موجب زدودن فقر از چهره استان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی دانست.

انتهای پیام
captcha