روحیه جهادی حجت‌الاسلام صادقی و تبلیغ در مناطق محروم
کد خبر: 4018303
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

روحیه جهادی حجت‌الاسلام صادقی و تبلیغ در مناطق محروم

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روحیه جهادی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در مناطق محروم، گفت: این عالم وارسته روستا به روستا در مناطق محروم رسالت تبلیع خود را انجام می‌داد.

آیت‌الله هاشم‌نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله هاشم‌ نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز، ۱۳ آذرماه در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با تقدیر از حضور مردم لرستان در مراسم وداع و بدرقه پیکر پاک این عالم مجاهد، اظهار کرد: ارادت مردم لرستان به روحانیت و قدرشناسی از زحمات علمای بزرگ از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، امری ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه تبیین ابعاد شخصیتی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در یک سخنرانی نمی‌گنجد، افزود: ابعاد علمی شخصیت ایشان را نمی‌شود در یک سخنرانی ادا کرد و جلسه اصلی بزرگداشت این عالم فرزانه، دوشنبه، ۱۵ آذرماه برقرار می‌شود.

نیازی بر لزوم بزرگداشت مقام حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی و با اشاره به خدمات ۸۰ ساله این شخصیت انقلابی، ادامه داد: ایشان به سیره نبوی، روستا به روستا و به مناطق محروم می‌رفت و در دوران خفقان پهلوی از خط امام راحل دفاع می‌کرد و بعد از پیروزی انقلاب در خدمت مقام معظم رهبری بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی برای هدایت مردم به مناطق محروم می‌رفت و با روحیه جهادی در مناطق محروم رسالت تبلیغ خود را انجام می‎داد، افزود: ویژگی شخصیتی این عالم عالیقدر، مردمی بودن و تلاش برای رفع مشکلات است.

وی اضافه کرد: مجتهد عالیقدر و مدرس برجسته حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی، عمر پُر برکت خود را در راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و قرآن و عترت و تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) و نیز بصیرت‌افزایی دینی و آگاه کردن عموم مردم به‌ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان نسبت به عقاید و احکام اسلامی سپری کردند.

نیازی ادامه داد: این عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر، علاوه بر فعالیت‌های دینی و تعلیم و تربیت و تدریس دروس عالیه، از آغاز نهضت و انقلاب اسلامی با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس تاکنون همواره در کنار امامین انقلاب تا آخرین لحظه در مسیر اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پابرجا و استوار باقی ماندند.

انتهای پیام
captcha