شیوه‌های مهارت استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی احصا شود
کد خبر: 4010392
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

شیوه‌های مهارت استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی احصا شود

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان شیوه استفاده درست از فضای مجازی را نمی‌دانند، گفت: جهاددانشگاهی لرستان در این راستا می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگران شیوه‌های استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی را احصا کند.

امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان در نشست تخصصی بررسی تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان که امروز، ۱۲ آبان برگزار شد، اظهار کرد: برخلاف تصورهای بسیاری از مردم، کرونا و تعطیلی مدارس موجب شد زحمات آموزش و پرورش بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در برای تصمیم‌گیری عدم وجود آمار دقیق است، افزود: وقتی آمارها دقیق نباشد نمی‌توان تصمیم مطلوب گرفت.

سلاحورزیان با اعلام آمادگی جهادانشگاهی برای بررسی تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان، ادامه داد: با مشارکت پژوهشگران جهادانشگاهی و آموزش و پرورش استان کارهای پژوهشی ارزشمندی در حوزه فرصت‌های فضای مجازی انجام و نتیجه آن برای مسئولان ارشد استان ارسال شود.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان بر لزوم آموزش مهارت استفاده از فضای مجازی تأکید کرد و با اشاره به اینکه استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی باید مدیریت شده و صحیح باشد، اضافه کرد: با تشکیل کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی شیوه‌های استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی احصا شود که در این راستا نیز جهاددانشگاهی لرستان آمادگی مشارکت دارد و این در حالی‌ است که دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در حوزه اطلاع‌رسانی نیز ظرفیتی برای انتشار اخبار و برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی بر لزوم همراهی والدین برای آموزش صحیح و مدیریت شده استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی تأکید کرد و گفت: نشست‌های تخصصی آسیب‌شناسی فرصت و تهدیدهای فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha