هیئت دولت به لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد
کد خبر: 4002187
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

هیئت دولت به لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به خسارت 12 هزار میلیارد تومانی سیل دو سال پیش در این استان، گفت: هیئت دولت به لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و در انتخاب استانداری ویژه برای این استان دریغ نکند.

هیئت دولت به لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، امروز، 12 مهرماه در دیدار با احمد وحیدی، وزیر کشور در سخنانی با اشاره به اینکه لرستان شش هزار و 300 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هیئت دولت بایستی به لرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و در انتخاب استانداری ویژه برای این استان دریغ نکند.

وی به ظرفیت‌های مختلف لرستان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و… اشاره کرد و افزود: باوجود ثروت‌های فراوان خدادادی از قافله توسعه عقب مانده‌ایم و نرخ بیکاری بالا در لرستان مشکلات اجتماعی فراوانی را به‌وجود آورده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین خواستار راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، تکمیل سدها، تخصیص خسارات ناشی از سیل فروردین 1398 و تخصیص ردیف بودجه مستقل و کافی برای لرستان شد و با تأکید بر لزوم طراحی برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای پیشرفت و توسعه لرستان، گفت: در حالی که با صد میلیارد تومان می‌شد سدهای لرستان را تکمیل کرد و جلوی خسارت 12 هزار میلیارد تومانی سیل دو سال پیش در لرستان را گرفت، اما کوتاهی وزارت نیرو باعث شد تا مسئولان لرستان مجبور باشند چندین سال تلاش کند تا استان به وضعیت قبل از سیل فروردین 98 برگردد.

یادآور می‌شود، احمد وحیدی، وزیر کشور به‌منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان صبح امروز، ۱۲ مهرماه وارد استان لرستان شد.

انتهای پیام
captcha