دانش‌آموزان به اقامه نماز و قرائت قرآن اهتمام داشته باشند
کد خبر: 3996943
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دانش‌آموزان به اقامه نماز و قرائت قرآن اهتمام داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم ایران آرمان‌ها و ارزش‌ها را به‌خوبی می‌شناسند، عدالت‌خواهی را دوست دارند و با فساد و مفسد مخالف هستند، اظهار کرد: توصیه من به دانش‌آموزان حاضر این است در کنار درس خواندن به نماز و قرآن خواندن توجه کنند.

دانش‌آموزان در کنار درس خواندن به نماز و قرآن توجه کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی دانش‌آموزان ایتام که ۲۰ شهریور در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه حضور در چنین اجتماعات و خدمت به مردم توفیق الهی را می‌طلبد و خدمت به مردم خدمت به خداست، گفت: در کنار اقامه نماز، پرداخت زکات و مهربانی با مردم‌ بسیار تأکید شده است .

وی با بیان اینکه در رویدادهای زندگی حوادثی ایجاد می‌شود که از نظر ما تلخ هستند ولی از درون تلخی‌ها و سختی‌ها رشد و ترقی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان اگر ایمان و عمل صالح داشته باشند باعث می‌شود در جامعه رشد کنند و در نزد خداوند محترم باشند.

شاهرخی گفت: آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در کشور به‌گونه‌ای بوده که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز را به‌خاطر آرمان‌های اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حاکم شدن نیکوکاری و نیک عمل کردن تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم ایران آرمان‌ها و ارزش‌ها را به خوبی می‌شناسند، مردم ایران عدالت‌خواهی را دوست دارند و با فساد و مفسد مخالف هستند. توصیه من به دانش‌آموزان حاضر این است در کنار درس خواندن به نماز و قرآن خواندن توجه کنند.

انتهای پیام
captcha